Prejsť na obsah

Čierny čaj Prínos - zníženie hladiny krvného cukru Úrovne

Keď máte ďalšiu šancu to skúsiť čierny čaj ... zabudnite na 5000 rok používanie v Číne, a namiesto toho premýšľať o mnoho zdravotných výhod Čierny čaj môže priniesť do vášho tela, ktoré teraz patrí zníženie hladiny cukru v krvi.

Pravdepodobne ste počuli o čierny čaj zlepšuje imunitu a zdravia srdce, teraz výskum sú uvedené v 30 jún 2009 čísle časopisu Journal of Food Science, dodáva liečbu cukrovky do zoznamu chorôb, kde šálka čierneho čaju (bez mlieka a cukru ) by mohlo byť len to, čo potrebujete.

Nedávna práca z Tianjin univerzity v Číne, zistili, že čierny čaj obsahuje látku, ktorá funguje podobne ako perorálne lieky precos a Glyset - lieky v súčasnej dobe používajú na kontrolu hladiny cukru v krvi u pacientov s diabetom 2. typu.

Prirodzene sa vyskytujúca zlúčenina polysacharidov v čiernom čaji, je na vyššiu úroveň, ako buď zelený čaj alebo oolong.

Haixia Chen a jeho kolegovia hlási, že polysacharidy našiel v čiernom čaji obmedziť činnosť enzým známy ako alfa-glucosidase, že zmeny škroby na cukor.

To je, ako lieky na predpis aj prácu.

"Veľa úsilia bolo zamerané na hľadanie účinných inhibítorov glukózy z prírodných materiálov," vysvetľuje Chen. "Tam je potenciál pre využitie čierneho čaju polysacharidov v diabetes."

Výskum ukázal, že nejakú dobu polysacharidy môže mať hodnotu tým, ktorí s diabetom, pretože pomáhajú zastaviť vstrebávanie cukru. Podľa tímu, bol čierny čaj tiež zistilo, že najlepšie upratovania účinok na voľné radikály, na tie znepokojujúce zlúčeniny veril veľa sa podieľať na rozvoji rakoviny a iných chorôb.

Takže môžete piť čierny čaj na mieste ústne diabetickej lieky?

Nie - nikdy urobiť zmeny, ako je to v jeho liečbe, bez toho aby ste sa svojim vlastným lekárom.

Chen tím nemôže s istotou povedať, že práve pitie čaju by malo stačiť. Štúdia používa chemickej ťažby techniky, nie pivovarníctvo, ako ste mohol doma, dostať polysacharidy od čajov, ktoré si kúpil na miestnych trhoch.

Oba čaje čierne a zelené čaje pochádzajú z rovnakej rastliny. Je to vlastne suma spracovanie, ktoré je rozdiel vo farbe, čierny čaj s oxiduje (v styku s kyslíkom, kým listy tmavé), ako to ide cez všetky kroky v procese čaju. Tradičné spracovanie čierneho čaju nie je nič ako kvasenie, nie je zapojený droždie, len čajové lístky a kyslík.

Je dôležité vedieť, že vzhľadom na spôsob spracovania čierneho čaju, to predsa má oveľa vyšší obsah kofeínu, ako ostatné čaje - zelené, biele alebo oolong. Jeden šálka čierneho čaju má asi 50 miligramov kofeínu v porovnaní s kávou, ktorý má 65 do 175 miligramov kofeínu na jednu šálku.

V skutočnosti, v mnohých častiach sveta, čierny čaj, káva sa používa ako Wake-me-up na začiatku dňa.

Pokračuje ďalej ...


* Highly Recommended *

Celebrity zaštítil Chudnutie a Detox systém

Keď sa pozriete na televíziu alebo časopisy a vidieť celebrity hľadajú štíhly, zdravý a mladý nemôžete pomôcť, ale vyvstáva otázka, čo je ich tajomstvo.

Dobre teraz taky môže byť súčasťou tohto tajomstva a:

- Lose 20 libier bez námahy
- Mať všetky svoje priateľov kompliment ste na hľadanie rokov mladšia
- Jednoduchosť všetky vaše otravovania bolesti
- Dajte telo vnútornú reorganizáciu, zvyšovanie ochrany zdravia a pohody ...

A to všetko s 10 dní!

Preklikajte dnes zistiť, stratou tuku a detoxikačný systém, ktorý celebrít, ako sú Beyoncé, David Blaine a Robin chveje sa spoliehať na


Čierny čaj funguje podobne ako Cukrovka Drogy On Blood Sugar Pokračovanie ...

Môžete si kúpiť čiernych čajov vo väčšine obchodov s potravinami, alebo skúste ekologických značiek z on-line (alebo miestna), prírodných zdrojov sa zdravou výživou.

Čiernych čajov môže byť zabalené ako jediný čaj alebo ako súčasť zmesi - budete sa čudovať, veľa možností. Budete chcieť vyskúšať niekoľko značiek nájsť chuť a hĺbku farieb sa vám najviac páči, a určite variť listy strácajú v peknej, pot-bellied kanvicu, takže môžu unfurl celú cestu k vytvoreniu nápoj, ktorý je robustný a chutné a veľmi pravdepodobne dobré pre teba taky!

Čierny čaj dávky sú určite impozantné, a s týmto výskumom sme mohli byť blízko k ďalšej prielom pre reguláciu hladiny cukru v krvi.

Zavrieť
E-mail It