Nova američka studija koja se pojavljuje u listopadskom broju Journal of Nutrition je utvrdio da jede jede cijelog zrna koristi struk, a kao i poboljšanje zdravlja u ukupnom poretku.
Sve do ove stranice, bilo je nekoliko studija koje ispitao odnos između vlakana koja dolazi iz različitih jela i tijelo mast u starijih odraslih osoba.
Ovaj posljednji rad je pogledala koliko cijela zrna kruh, smeđa riža, kokice i ostale dobar-za-vas žitarica, kao i voća i veggies su jede od 177 muškaraca i 257 žene prosječne dobi od 68.
Korištenjem detaljan upitnik, tim je utvrdio da sudionici ne jedu puno integralnih žitarica hrane, u prosjeku samo 1,5 obroka dnevno. Dietary fiber intake prosječno 18,6 grama svaki dan.
Cjelovite žitarice dolazi uglavnom iz kruha i žitarica za doručak, hladne, a žene su češće od muškaraca da ih jedu. Kao referentna točka, US Department of Agriculture smjernica poziva za starije ljude da jedu tri ili više porcija cjelovitih zrna hrane, 21-30 grama vlakana dnevno. Jasno ispitanika u istraživanju jeli manje nego što bi trebali.
Sudionika studije je imao postotak tjelesne masti, a njihova debla masnoće mase mjerene tehnika poznata kao cijelo tijelo, dual-energy X-ray absorptiometry.
Čak i nakon prilagodbe za faktore poput tjelesne aktivnosti, veći unos cjelovitih žitarica bio povezan s nižim iznosima od ukupne tjelesne masti, a masti oko sredine. Oni koji su jeli najviše količine cjelovitih žitarica imali oko 2,4% manje ukupne tjelesne masti, 3,6% manje trbušne masti od onih koji su jeli najmanje.
Razlika kao da se odnose na vlakna u žitarica, ali ne i vlakna koja je dio voća i povrća. Kada se tim gledao isključivo u vlakno žitarica, one koji su jeli najviše je 3,2% manje tjelesne masti, 5% manje trbuh masnoća od onih koji su jeli najmanje iznos od ove vrste vlakana.
Istraživanja su pokazala da je dobra prehrana u zlatnim godinama smanjuje rizik od bolesti kao što su život mijenja osteoporoza, visoki krvni tlak, kardiovaskularne bolesti, pa čak i neke vrste raka. Kao što smo dobi potražnje za energijom mogu biti manje, ali vaše tijelo još uvijek treba uzeti u ključnim hranjivim tvarima.
Nastavlja se u nastavku ...
* Highly Recommended *
Najveći gubitnik je Twins Dokazana Mršavljenje Tehnike
Po prvi put ikada ...
Bill i Jim Germanakos (Mršavljenje Twins) javno se otkriva tajne njihove masnoće spaljivanja tehnike ...
Koji su im omogućavali da puca prošlosti natjecanje i pobijediti Biggest Loser, Sezona 4!
Između njih su izgubili 350 £, a naučila kako se poboljšao njihov metabolizam i sagorijevanje masnoća čak i dok su oni spavali
Jesti više cjelovitih žitarica mogli pomoći Cut Body Fat Nastavlja se ...
Ima neki jednostavan način da bi dobili više cjelovitih žitarica u prehrani --
- Substitute cijela zrna žita za rafiniran proizvod - cijela zrna kruh vs bijeli kruh, smeđa riža vs bijele riže.
- Dodajte cijela zrna sastojcima, kao što su tjestenina, cjelovitog pšeničnog brašna ili zobenih, do svoje omiljene recepte.
- Snack on spreman pojesti cijelog zrna žitarice, kokice ili cijelog zrna zalogaje umjesto one koju jesti danas.
- Shop smart čitajući natpise i izgled za jednu od sljedećih cijelog zrna sastojci - smeđa riža, bulgur, graham brašno, zobeno brašno, cijela zrna kukuruza, cijela zob, raž cjelini, cjelini pšenica, divlja riža.
Istraživači priznaju da više rada je potrebno da biste saznali kako cijela zrna hrane može regulirati energetskog unosa.
Također će biti važno da pogledate na različite vrste vlakana i kako oni utječu na masnoće način tijelo se distribuira.
Daily Bulletin Zdravlje
Za ograničen vrijeme: Kliknite ovdje da zgrabite 5 slobodan osnovne zdravstvene Izvješća danas!











































