la incidència de l'asma ha estat pujant en els últims trenta anys, especialment en les nacions occidentals, i molts experts creuen que aquest augment de risc d'asma té alguna cosa a veure amb el que tots nosaltres, especialment els nostres nens, estan posant en els seus cossos.
La investigació recent per un equip d'alemany, espanyol i / investigadors britànics ha trobat que els nens que mengen una dieta mediterrània (rica en peix, fruites i verdures) tenen menys risc de desenvolupar asma i sibilàncies, però menjar tres o més hamburgueses a la setmana estava lligat a un augment del risc dels mateixos símptomes d'acord a investigadors que escriuen a la revista internacional respiratòria Thorax.
L'estudi va incloure a 50.000 nens en vint països diferents, i va ser realitzat per investigadors internacionals dirigit pel Dr Gabriele Nagel de la Universitat d'Ulm a Alemanya. Els pares subministrat detalls sobre el que els seus fills menjaven, així com asma o sibilàncies qualsevol símptomes durant l'any 8-12 participants d'edat. Trenta mil dels participants van ser avaluats per la sensibilitat dels lergens com el pol len per veure si les al lèrgies poden ser una part dels símptomes de l'asma.
L'estudi va examinar els hàbits alimentaris dels nens entre 1995 i 2005, tant en països pobres i rics. L'efecte de la dieta variada depenent del lloc on vivien els nens.
Els nens a les nacions més riques estan protegits pel consum de gran quantitat de peixos, mentre que les nacions més pobres semblaven estar més protegits per les fruites i les verdures cuites.
Menjar tan sols tres hamburgueses en una setmana estava vinculat a un major risc tant d'asma i sibilàncies, però només en les nacions més riques, el que suggereix que potser l'estil de vida poden ser altres en el treball. Els investigadors no van fer ajustaments estadístics per l'obesitat.
Si el país era ric o pobre, els investigadors van trobar que els nens que van menjar una dieta d'estil mediterrani eren molt menys propensos a patir d'asma o sibilàncies. Es necessita més investigació, però aquestes observacions són compatibles amb informes previs que aquest tipus de pla d'alimentació pot tenir un efecte protector contra l'asma en la infància.
Pot ser la capacitat de protecció que provenen de tots els antioxidants i vitamina C en les fruites i verdures són útils en formes que no entenen completament. Certament, molts experts recomanen el consum d'aquests bons perquè els aliments si vostè té asma des dels antioxidants es saben per ajudar a reduir la inflamació pulmonar.
Dieta No s'ha trobat per influir en oportunitat dels nens de desenvolupar al lèrgies a coses com l'herba i el pol len dels arbres.
Segueix avall ...
* Altament Recomanat *
Experts pèrdua de pes perd 70 lliures de greix de Ugly ...
Descobreixi com aquest expert la pèrdua de pes perdut 70 lliures de Ugly greix del ventre després de descobrir un molt vell i una mica estrany punta!
I encara millor que això, van menjar tots els aliments que gaudeixen, i tot i així va perdre tot el pes que volia.
No hi ha píndoles màgiques ... no les dietes de moda ... sense comptar calories ...
És el millor consell per baixar de pes en el món real i pot ajudar a vostè finalment aconsegueix que el cos de la tapisseria, tons que has estat buscant ...
Descobreix més sobre aquest mètode sorprenent ...
* Revelació: Afiliat compensat *
Menjar sa Talla el risc d'asma ... Continuació ...
Els pares, necessitareu estar segurs que els seus nens mengen una dieta saludable i ben equilibrada al mateix temps fent suficient exercici.
Menjar hamburgueses que tenen alts nivells de greixos males podria estar darrere d'un major risc d'asma, encara que el pes del nen pot tenir un impacte significatiu en els símptomes de l'asma d'ell o ella.
Per a alguns, els additius als aliments, com els sulfits poden provocar símptomes d'asma, i aquests normalment es troben en el vi (no és probable que els nens efecte per estar segur), fruits secs, confitats, gambetes frescos o congelats i molts altres articles, per la qual cosa començar a llegir etiquetes.
El seu pes és un altre factor que està lligat tant al que menja i com els seus símptomes d'asma estan afectant la seva vida. Una dieta saludable és una part clau del seu pla de reducció de risc d'asma en general. Estar amb sobrepès empitjora els símptomes, però fins i tot perdre algunes lliures pot millorar les coses. Pot fer la major part dels seus esforços per perdre pes, triant aliments com fruites, verdures i peix per donar-li al seu cos tots els beneficis possibles.











































